دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
عکس و مطالب جالب روزانه



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

تظاهرات در فیلیپین علیه ادعاهای ارضی چین



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin




تاریخ: یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

کره جنوبی از لحاظ میزان جراحی زیبایی در جهان مقام اول را دارا می‌باشد ،خانمها در این کشور سعی در تغییر ظاهر خود به شکل خانمهای اروپای دارند ،تغییر چشمها از حالت بادامی‌ و تغییر صورت یکی‌ از خواسته‌های عمومی‌ در این کشور می‌باشد

این امر و رسیدن به تصویر ایده‌آل زیبایی آنچنان همه گیر شده که اکثر این خانمها در آخر کار یک شکل میشوند،بطور مثال شرکت کنندگان یک مسابقه زیبایی که همگی‌ جراحی زیبایی انجام داده‌اند به نظر می‌رسد که همگی‌ باهم خواهرند!
 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
مراسم عجیب نبش قبر و پیاده روی مردگان
 
شرق آسیا خاستگاه فرق و گروههای دینی بسیاری است که تعداد زیادی از آنها دارای آداب و رسومات عجیب و خرافی هستند. به عنوان مثال اهالی مناطقی از اندونزی مراسم عجیبی برای دفن دوباره مردگان گذشته خود دارند.
در این مراسم مردگان را از قبرها در می ‌آورند و لباس ‌‌هایی نو بر تن آنها می‌ کنند و دوباره اجساد و اسکلت‌‌ ها را به خاک می‌ سپارند. آنها معتقدند این مراسم راهی مفید برای به یاداوردن و گرامیداشت در گذشتگان است. این مراسم هر سه سال یکبار به نشانه یادآوری و علاقه به مردگان انجام می‌ شود و مردم محلی معتقدند که اعضای خانواده مردگان هنوز با او هستند حتی اگر او صد‌ها سال پیش فوت کرده باشد.


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:پروتز لب , لب , جراحی لب,
ارسال توسط nazanin

یکی از ترسناک ترین و بزرگ ترین پارک های آبی جهان، پارک آبی در باهاما است که کشوری است انگلیسی‌ زبان و شامل بیش از سه هزار جزیره بزرگ و کوچک در اقیانوس اطلس که در شرق فلوریدا آمریکا و در شمال کوبا قرار دارد. جمعیت باهاما ۳۵۰ هزار نفر و پایتخت آن ناسائو است.

تونل آبی این پارک آبی به زیر استخری می رود که درآن پر از کوسه های خطرناک است.

انسان در داخل محفظه ای شیشه ای و تونلی مانند از این سرسره آبی و از کنار کوسه ماهی ها رد شده و درون حوض چه آبی می افتد. شیب این سرسره به حدی است که فردی که آن را امتحان می کند با سرعت 35 مایل در ساعت آن را طی می کند.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:پارک آبی , ترسناک , کوسه,
ارسال توسط nazanin



تاریخ: یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin
خانم خدیجه شریفی که به عنوان کوتاه قدترین دختر ایرانی شناخته میشود با وجود دشواری ها در کارگاه عروسک سازی مشغول به کار است و در عین حال در کارهای خانه به خانوده نیز کمک میکند. در زیر عکس هایی از این خانم هنرمند را تماشا نمایید:
 


ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط nazanin

صفحه قبل 1 صفحه بعد